PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 | 30--33
Tytuł artykułu

Strategia optymalizacji relacji z klientem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na rolę klienta w uzyskiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Omówiono takie zagadnienia jak: fazy relacji z klientem i cykl zakupowy, akwizycja jako sposób pozyskania nowego klienta, retencja i lojalność, tarcia i odejście klienta oraz reakwizycja czyli odzyskanie klienta.
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. GRIFFIN, Winning Customer Back, wywiad przeprowadzony przez J. Collinsa dla „B&E Review", www.research.moore.se.edu/Publications/B&EReview
  • A.M. HUGHES, Exit, Voice and Customer Loyalty, w: www.dbmarketing.com/articles
  • A.M. HUGHES (2000), Strategic Database Marketing: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable Customer-Based Marketing Plan, McGraw-Hill.
  • M.W. LOWENSTEIN (1997), The Customer Loyalty Pyramid, Greenwood Publishing Group.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120371

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.