PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 6 | 32--40
Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec reklamy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono społeczne postawy konsumentów wobec reklam. W postawach tych istotną rolę odgrywa wiek konsumenta. W grupach dorosłych konsumentów wyróżniono pięć segmentów: kontestatorzy, beneficjenci, entuzjaści, outsiderzy oraz aspirujący do świata konsumpcji. W grupie młodzieży wyróżniono trzy następujące segmenty: młodzi entuzjaści, młodzi kontestatorzy oraz młodzi beneficjenci.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • G. Antonides, W.F. von Raaij, Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 416.
  • D. Doliński, Psychologiczne maechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003, s. 15.
  • Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 2000, s. 517.
  • D. Maison, Utajone postawy konsumenckie. Analiza możliwości wykorzystania metod IAT, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004, s. 45.
  • Raport "Reklama a konsument", UOKiK, Warszawa 2004, s. 6.
  • T. Sztucki, Encyklopedia marketingu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998, s. 266.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120430

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.