PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | marzec | 42--46
Tytuł artykułu

Od reklamy do pieniedzy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Banki przeprowadziły segmentację firm. Jej zadaniem jest pełniejsze dostosowanie oferty do specyficznych potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw. Zamieszczono dane dotyczące oferty banków w odniesieniu do kont dla małych i średnich przedsiębiorstw, dla firm-osób prawnych oraz dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
42--46
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120573

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.