Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na przykładzie jednego z najbardziej prestiżowych polskich konkursów gospodarczych, Konkursu "Teraz Polska" na Najlepsze Produkty i Usługi, oraz na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw, które zostały w tym konkursie nagrodzone, w artykule przedstawione wybrane wartości, jakie przedsiębiorstwa mogą uzyskać ze stosowania wspólnie ze swoją marką marki, która jest powszechnie znana i ceniona przez rynek. Z badań wynika, że przyznanie nagrody zauważają zarówno konsumenci, jak i partnerzy handlowi. Renoma dla firmy działa zatem w najważniejszych dla niej obszarach tworzenia wartości dodanej i zysku.
Twórcy
autor
Bibliografia
- B. Dobiegała-Korona, Skuteczne strategie, CIM, Warszawa 2000, s. 87.
- A. Kwaśniewski, Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej, Słowo wstępne do katalogu Koncertu Galowego XIII Edycja Konkursu "Teraz Polska" na Najlepsze Produkty i Usługi, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, Warszawa, 20 maja 2003 r.
- Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, pod red. J. Lichtarskiego, AE, Wrocław 2001, s. 316.
- M. Strużycki, Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem, Szkoła Główna Handlowa, Warszawa, 1999, s. 172.
- T. Sztucki, Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1995, s. 17.
- M. Urbaniak, Marketing przemysłowy, INFOR, Warszawa 1999, s. 19.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120876