Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Na rynku handlowych sieci franchisingowych dominują systemy branży odzieżowo-obuwniczej. Wzrosła także aktywność franchisingodawców w wyraźnie ujawnionej niszy rynkowej, jaką okazał się sektor telekomunikacyjny, a także w branży perfumeryjno-drogeryjnej. W artykule przedstawiono ogólne tendencje w wybranych krajach Unii Europejskiej oraz w Polsce; niedostatki funkcjonowania tego rynku, a także kierunki rozwoju.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Badania IRWiK z 2002 r.
- Franchise - une formule souple dans une economie en crise, LSA No 1805, marzec 2003.
- J. Ignaczewski, A. Tusiński, Luka w prawie czy zamierzona dyskryminacja, "Rzeczpospolita" z 12.09.2003 r.
- Monitoring przedsiębiorstw handlowych, IRWiK, Warszawa 2002 (opracowanie wykonanie na zlecenie Ministerstwa Gospodarki).
- Raport o polskim rynku franchisingu (http://www.franchising.info.pl).
- Rozporządzenie nr 2790/1999 w sprawie zastosowania artykułu 81 ust. 3 Traktatu o utworzeniu WE z 25 marca 1957 r. do wybranych rodzajów porozumień pionowych i uzgodnionych praktyk (Dz.U. z 29 grudnia 1999, 336 akt prawny z zastosowaniem dla Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120951