PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 4-5 | 31--35
Tytuł artykułu

Usługi jako wiodący sektor współczesnej gospodarki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka związana z produkcją i zarządzaniem usługami dotyczy praktycznie całej gospodarki. Działalność usługowa jest niezbędna, stanowi rosnący udział w strukturze kosztów przedsiębiorstw przemysłowych, a w większości z nich wręcz dominują operacje usługowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
31--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • D.W. Cowell, The Marketing of Services, Heinemann Professional Publishing, Oxford 1990, s. 12.
  • M.T. Daly, Transitional Economic Bases: From the Mass Production Society to the World of Finance, w: Services and Metropolitan Development, P.W. Daniels (ed.), Routledge, London-New York 1991, s. 28.
  • P.W. Daniels, Service Sector Restructuring and Metropolitan Development: Processes and Prospects, w: Services and Metropolitan Development, P.W. Daniels (ed.), Routledge, London-New York 1991, s. 4-5.
  • A. Dąbrowska, Możliwości i warunki zaspokajania potrzeb gospodarstw domowych na usługi, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 1, s. 8.
  • Desktop America, "The Economist" 2.02.1991, s. 68.
  • O. Giarini, Notes on the Concept of Service Quality and Economi Value, w: Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives, S.W. Brown, E. Gummessonn, B. Edvardesson, B. Gustavsson, (eds.), lexington Books, New York 1991, s. 59.
  • Ch. Grönroos, Service Management and Marketing: Managing the Moment of Truth in Service Competition, Lexington Books, Toronto 1990, s. 5.
  • K. Kłosiński, Sektor usług w gospodarce światowej, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 4-5, s. 76.
  • K. Kłosiński, Usługi w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, "Handel Wewnętrzny" 1997, nr 1, s. 51.
  • T. Levitt, The Industrialization of Services, "Harvard Business Review" 1976, Vol. 54, s. 64.
  • A. Payne, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996, s. 16.
  • J.B. Quinn, T.L. Doorley, P.C. Paquette, beyond Product: Service-Based Strategy, "Harvard Business Review" 1990, March-April, s. 58.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120960

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.