PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 3 | 17--22
Tytuł artykułu

Strategia "Poczty Polskiej" a usługi poczt europejskich

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
"Poczta Polska" ma zostać przekształcona z obecnego przedsiębiorstwa w holding podmiotów usługowych. Dzięki temu poczta ma zwiększyć swoje zdolności do konkurencji. Ma to ogromne znaczenie, gdyż po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej na naszym rynku pojawią się operatorzy zagraniczni. Konkurencja spowoduje, że na rynku utrzymają się tylko silne firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
17--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • S. Dziadek, Jaki marketing potrzebny jest Poczcie Polskiej, "Poczta Polska" 2001, nr 40, s. 4.
  • Komu przypadnie Polska, "Rzeczpospolita" 2001, nr 247.
  • Kredyty czy może emisja obligacji, "Rzeczpospolita" 2002, nr 253.
  • A. Nowakowska, Dojne krowy i kule u nogi, "Gazeta Wyborcza" z 23.12.2003 r., s. 19.
  • M. Przybylski, Holding różnych działalności, "Rzeczpospolita" 2002, nr 222.
  • S. Pupel, Antidotum na recesję, "Poczta Polska" 2002, nr 3, s. 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120972

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.