PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 3 | 3--9
Tytuł artykułu

Zalety analizy wariancji w badaniach konsumpcji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Drugi z cyklu artykułów o prawidłowym wykorzystaniu metod statystycznych w badaniach konsumpcji nawiązuje do badań współzależności zjawisk. Autorka zaprezentowała narzędzie analizy statystycznej, analizę wariancji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
3--9
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A.D. Aczel, Statystyka w zarządzaniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s.429.
  • W. Dobosz, Statystyczna analiza wyników badań, EXIT, Warszawa 2001, s. 84 i nast.
  • M. Rószkiewicz, Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych, C.H. BECK, Warszawa 2002, s. 56 i nast.
  • T. Słaby, Poprawna analiza statystyczna w badaniach rynkowych, "Handel Wewnętrzny" 2003, nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120974

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.