PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 49--60
Tytuł artykułu

Pozycja strategiczna Telekomunikacji Polskiej

Warianty tytułu
Strategic position of Telekomunikacja Polska
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu są zmiany pozycji strategicznej Telekomunikacji Polskiej S.A.następujące wraz z powstaniem niezależnych operatorów lokalnych oraz rozwojem telefonii komórkowej. Autorzy przeanalizowali pozycję TP S.A. korzystając z metody SPACE, uwzględniającej różne parametry wpływające na działalność i konkurencyjność przedsiębiorstwa.
EN
The article deals with changes in the strategic position of Telekomunikacja Polska S.A. triggered off by the development of both independent local operators and cellular telecommunication. The authors have analysed the TP S.A. position applying the SPACE method and taking into account various parameters influencing activity and competitiveness of the enterprise.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
49--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1.Bitkowska A., Technologie telekomunikacyjne u progu XXI wieku, Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa nr 4/2001.
  • 2.Bonarowski M., Świat w dłoni, Biznes Trendy nr 6/2002.
  • 3.Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W., Marketing, PWE, Warszawa 1995.
  • 4.Gazeta Wyborcza 24.01.2003, Wyniki Polkomtela. Plus 462 tys. osób.
  • 5.Krupski R., Analiza pozycji strategicznej i ocena działalności firmy (SPACE), Zarządzanie i Marketing 1996.
  • 6.Krupski R., Identyfikacja i realizacja strategii firmy, Leopoldinum, Wrocław 1994.
  • 7.Krupski R., Metody i organizacja planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, Ossolineum, Wrocław 1993.
  • 8.Nieżurawski L., Pozycja strategiczna i ocena działalności firmy metodą SPACE, [w:] Uwarunkowania konkurencyjności restrukturyzowanych przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej, Cz. II, AE, Poznań 1999.
  • 9.Sitek E., Determinanty bezpośrednich inwestycji zagranicznych przedsiębiorstw, Monogr. Nr 46, Politechnika Częstochowska 1997.
  • 10.Zwierzchowski R., Następca SMS-ów, Biznes Trendy nr 9/2002
  • 11.www.biznespolska.pl
  • 12.www.idea.pl
  • 13.www.tpsa.pl
  • 14.www.urtip.gov.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121304

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.