PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 5 | 21--24
Tytuł artykułu

Orientacja marketingowa a TQM

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obcenie przedsiębiorstwo chcąc istnieć, a następnie odnieść sukces musi podążać za zmianami zachodzącymi w jego otoczeniu, a jeszcze lepiej zmiany te (o ile to możliwe) przewidywać. Dostosowanie się do tych zmian wynika z realizacji przyjętej orientacji strategicznej. Artykuł omawia znaczenie orientacji marketingowej i TQM w przedsiębiorstwie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
21--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121492

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.