PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 7 | 92--96
Tytuł artykułu

Kancelaria jak coca-cola

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Powstanie marketingu usług prawniczych w Polsce jest efektem światowej tendencji w liberalizowaniu zasad funkcjonowania krajowych samorządów prawniczych. Do niedawna korporacje prawnicze na całym świecie nie chciały zmian. Ostatnie dziesięciolecie pogłębiło jednak tendencje globalistyczne i wolnorynkowe. W niektórych krajach prawnicy zaczęli traktować wykonywanie zawodu jak działalność gospodarczą, a reklamę jak coś, co jest jej elementem.
Rocznik
Numer
Strony
92--96
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.