PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 12 (153) | 50--54
Tytuł artykułu

Koniec epoki masowego rynku

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono zmiany jakie zaszły w strategii marketingowej przedsiębiorstw. Koniec epoki masowego marketingu niesie z sobą zagrożenia dla tradycyjnych mass mediów i ich modelu biznesowego opartego głównie na przychodach z reklam.
Rocznik
Numer
Strony
50--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121549

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.