PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 6 | 16--17
Tytuł artykułu

Opiekun klienta nie zawsze doradzi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez firmę zeb/rolfes.schierenbeck.associates. Celem badania było zrozumienie preferencji przedsiębiorstw w zakresie obsługi przez opiekuna klienta banku oraz poznanie opinii przedsiębiorstw na temat ich obecnych opiekunów. W ramach badania przeprowadzono rozmowy z losowo wybranymi warszawskimi firmami o rocznych przychodach w przedziale 10-20 mln zł. Przedsiębiorstwa były reprezentowane przez osobę odpowiedzialną za współpracę z bankiem. Badanie pokazało, że istnieje duży obszar do podjęcia działań, które przyczynią się do zwiększenia zarówno satysfakcji przedsiębiorstwa, jak i przychodów banku.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--17
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121679

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.