PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 6 | 28--29
Tytuł artykułu

Znać swojego klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każda instytucja finansowa powinna dążyć do identyfikacji kluczowych klientów, czyli przynoszących firmie największe korzyści finansowe. W artykule omówiono metody służące temu celowi.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--29
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121697

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.