PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 8 | 85--100
Tytuł artykułu

Rynek napojów gazowanych i wód butelkowanych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Blisko 1/4 wody, jaką spożywamy w postaci wszelkich napojów, pochodzi z krajowych rozlewni wód mineralnych i napojów gazowanych. Ten potężny rynek wart jest już 5,6 mld zł, a o jego sile decydują popularne marki, wśród których pierwszoplanową rolę odgrywają Coca-Cola i Pepsi-Cola. W roku 2003 polski rynek napojów bezalkoholowych liczył około 5 mld litrów. W ujęciu objętościowym (tonażowym) stanowił więc jeden z największych segmentów rynku spożywczego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
85--100
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121753

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.