PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 7 | 38--40
Tytuł artykułu

Trudne wejście do kanału dystrybucji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na rynku produktów konsumpcyjnych struktura kanałów dystrybucji zmienia się bardzo szybko. Miejsce hurtu i drobnego detalu zajmuje duży detal rozumiany nie tylko jako sieci super- i hipermarketów, ale również jako towarzyszące ich rozwojowi sieci wyspecjalizowanych branżowo podmiotów. Omówiono klasyczny sposób postępowania w dwuszczeblowym kanale dystrybucji oraz trudności jakie napotyka producent wprowadzając produkt.
Rocznik
Numer
Strony
38--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121837

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.