PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 53--55
Tytuł artykułu

Motywowanie partnerów w kanale dystrybucji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecność pośredników handlowych w procesie wymiany i dostrzeżenie wzrostu ich znaczenia powoduje, że koniecznym zadaniem dla producenta jest opracowanie instrumentów motywowania partnerów w kanale dystrybucji. Przedstawiono podstawy, jak producent ma wspierać handel. Wyróżniono etapy kształtowania programu motywacyjnego dla pośredników handlowych oraz zestaw działań motywowania partnerów w kanale dystrybucji.
Rocznik
Numer
Strony
53--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • U. Kłosiewicz - Górecka, B. Stomińska, „Nowe trendy w zarządzaniu sprzedażą artykułów żywnościowych", Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2002, s.66-67.
  • L.W. Stern, A.I. El-Ansary, A.T. Coughlan, „Kanały marketingowe", PWN Warszawa 2002, s. 364.
  • „Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI." pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2001, s. 38.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.