PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 9 | 83--94
Tytuł artykułu

Polski rynek obuwia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Polski rynek obuwia już tylko w 5 procent należy do polskich fabryk, bowiem gros towarów pochodzi z importu. W tych warunakch krajowi producenci próbują poprawiać swoje wyniki, poszukując nowych odbiorców za granicą, ugruntowując pozycję w wybranych segmentach rynku wewnętrznego i rozwijając własne sieci sprzedaży. Jednakże bolączką tej branży jest nadal szara strefa. Materiał zawiera także wykaz najważniejszych liderów branży obuwniczej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
83--94
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.