PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 11 | 138--142
Tytuł artykułu

Marketingowy śmietnik

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Z przeprowadzonych w ubiegłym roku badań wynika, że Polacy skażą się na zbyt dużą ilość reklam w telewizji (87 procent, w radiu (51 procent oraz w ulotkach przesyłanych pocztą (56 procent . Taka sytuacja doprowadziła do powstania zjawisk zappingu (przełączanie kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego) i tzw. habituacji (ogólnego znieczulenia na komunikaty reklamowe), a te z kolei do poszukiwania przez marketerów innych źródeł dotarcia do masowego konsumenta, m.in. poprzez narzędzia marketingu bezpośredniego.
Rocznik
Numer
Strony
138--142
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122388

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.