Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest weryfikacja przydatności koncepcji CPFR dla przedsiębiorstw działających w Polsce oraz ocena możliwości jej szybkiego wdrażania w największych polskich firmach. Proces CPFR (Collaborated Planning, Forecasting & Replenishment) instytucjonalizuje kontakty handlowe i wymaga od partnerskich przedsiębiorstw ścisłej współpracy w zakresie planowania popytu, prognozowania zamówień i uzupełniania zapasów.
Twórcy
autor
Bibliografia
- R. I. R. Bruce, CPFR - Only the Beginning of Collaboration. "Supply Chain Management Review" 2000, October, s. 80.
- M. Johanson, Collaboration Data Modeling: CPFR Implementation Guidelines, http://www.cpfr.org/WhitePapers/CollaborationDatamodelingA.pdf.
- R. R. Lumus, R. J. Vokurka, Defining Supply Chain Management: A Historical Perspective and Practical Guidelines. "Industrial Management and Data Systems" 1999, Vol. 99, No 1, s. 11-17.
- M. Millstein, Tangible Benefits, Trust Keys to CPFR. Success. "Supermarket News", 25.06.2001, s. 20.
- K. Rutkowski, M. Zaremba, Koncepcja Efektywnej Obsługi Konsumenta (ECR), W: Logistyka dystrybucji. Pod red. K. Rutkowski, Diffin, Warszawa 2002.
- M. Zaremba, CPFR - technika poprawy jakości prognozowania i współpracy firm w łańcuchach dostaw. "Gospodarka Materiałowa i Logistyka" 2002, nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122796