PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 11 | 22--28
Tytuł artykułu

Wartość marki dla firmy i klienta

Warianty tytułu
Brand value for a company and a customer
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy. Przedstawiono korzyści, jakie firma i jej klienci osiągają dzięki marce.
EN
Building of the brand capital is a much broader undertaking than preparing an advertising campaign. It should be preceded by the determination of a brand position. The brand ought to have its unique image. Only when this image is attractive for customers - creates for them added value - they are eager to pay for the brand's uniqueness.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
22--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Donaldson T.H., The Treatment of Intangibles: A Banker's View, NY: St. Martin's Press 1992.
  • 2. Urbanek G., Koncepcja kapitału marki, Marketing i Rynek, 5/2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122985

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.