Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Podjęto próbę analizy znaczenia umiejętności negocjacyjnych w procesie nowoczesnego zarządzania organizacjami. Podstawę rozważań stanowią badania ankietowe przeprowadzone wśród 50 kierowników zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami w północno-wschodniej Polsce.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. BARLIK, Sztuka sprzedawania, Wydawnictwo INFOR, Warszawa 1994, s. 173.
- V. F. BIRKENBIHL, Komunikacja werbalna. Psychologia prowadzenia negocjacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 1997, s. 10.
- Z. NĘCKI, Negocjacje w biznesie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1995, s. 16-17.
- B. NOGALSKI, J. ŚNIADECKI, Kształtowanie umiejętności menedżerskich, Ośrodek Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 1998, s. 127-128.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123051