PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 37--39
Tytuł artykułu

Targi a internet, symbioza czy konkurowanie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W branży wystawienniczej pojawiaja się opinie wskazujące na zagrożenie, jakim może być internet dla marketingowego znaczenia imprez targowych. Niektórzy uważają, że może pełnić wobec nich rolę konkurencyjną. Porównano najważniejsze cechy internetu oraz imprez targowych. Wnioskiem tych analiz jest stwierdzenie, że te narzędzia komunikacji znacznie różnią sie od siebie, ale również uzupełniają się nawzajem. Pełnią one względem siebie funkcje komplementarne.
Rocznik
Numer
Strony
37--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123117

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.