PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 7--11
Tytuł artykułu

FMCG wsparte internetem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak internet może pomóc marce branży dóbr szybko zbywalnych (FMCG), i co może menedżer FMCG zyskać dzięki przemyślanemu wykorzystaniu cyberprzestrzeni w strategii marketingowej. Jak internet staje się medium masowej indywidualizacji, angażującym emocjonalnie konsumentów.
Rocznik
Numer
Strony
7--11
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123137

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.