PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 10 | 40--43
Tytuł artykułu

Serce CRM - baza wiedzy o klientach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Publikacja rozpoczyna cykl poświęcony praktycznemu wykorzystaniu koncepcji i systemów CRM w małych i średnich przedsiębiorstwach. Przedstawiono różnice pomiędzy CRM a tradycyjnym marketingiem. Pierwszy etap budowy firm, której działalność opiera się na CRM stanowi stworzenie bazy wiedzy o klientach. Omówiono jak przygotować taką bazę.
Rocznik
Numer
Strony
40--43
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123158

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.