PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 11 | 53--57
Tytuł artykułu

PR na lek

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak jest różnica między reklamą i public relations. Jak wykorzystać efektywnie na rynku farmaceutycznym public relations tam, gdzie reklama nie ma wstępu, gdyż prawo jest dość restrykcyjne i ograniczające. Zagadnienia, które firma farmaceutyczna może poruszać w działaniach w stosunku do różnych grup klientów. Konsekwentne budowanie silnej marki przez PR. Korzyści wynikające z kampanii uświadamiających.
Rocznik
Numer
Strony
53--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123205

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.