PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 (168) | 50
Tytuł artykułu

Ruchy pozorne czy wsparcie?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy klasyczne działania polegające na zastosowaniu ATL lub BTL są wystarczające, aby zwrócić uwagę konsumentów, a nawet zaskoczyć ich. Czy może potrzebne są jakieś dodatkowe akcje wspierające np.: lobbing prasowy, tworzenie pozytywnego wizerunku marki, marketing szeptany, trace marketing, reklama społeczna.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123387

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.