PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 (170) | 72--73
Tytuł artykułu

Karty upominkowe: zmora inwestora

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy lojalnościowe, karty upominkowe, karty rabatowe, a także inne oferty mające zachęcić do zakupów w danej sieci sklepów są coraz popularniejsze. Są to rozwiązania korzystne i dla firm i dla konsumentów. Programy te komplikują jednak życie inwestorom, którym jest coraz trudniej ocenić rzeczywistą sytuację finansową sieci handlowych. Nie ma bowiem przejrzystej wykładni, jak traktować je w sprawozdaniach księgowych. Dodatkowo księgowi nie są przygotowani na upowszechnienie się licznych planów lojalnościowych. Programy te można księgować na przeróżne sposoby.
Rocznik
Numer
Strony
72--73
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123728

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.