PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 3--8
Tytuł artykułu

Rynkowe determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Market Determinants of Enterprise Competitiveness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono najważniejsze czynniki decydujące o rynkowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. W ich zbiorze można wyodrębnić czynniki marketingowe, tj. będące wynikiem przyjętej strategii marketingowej, oraz czynniki będące efektem zastosowania długookresowej strategii konkurencji przedsiębiorstwa.
EN
The article presents the leading factors of enterprise market competitiveness. Among them may be distinguished marketing factors resulting from the approved marketing strategy and from the application of a long-term competitive strategy.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
3--8
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Z. Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, s. 169.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123930

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.