PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 24--25
Tytuł artykułu

Czy firmy są społecznie odpowiedzialne?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Okazuje się, że 87 procent polskich firm kieruje się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu. W środowisku przedsiębiorców widać dwie postawy: jedni twierdzą, iż tworzenie miejsc pracy i płacenie wysokich podatków jest wystarczającym powodem, by cieszyć się społecznym szacunkiem. Drudzy są przekonani o potrzebie budowania pozytywnego wizerunku firmy także poprzez działalność charytatywną, inwestycje na rzecz społeczności lokalnych czy wspieranie osób potrzebujących.
Rocznik
Numer
Strony
24--25
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123936

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.