PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 14 | 37--38
Tytuł artykułu

Etyka kreuje przewagę

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaangażowanie firmy w działalność społeczną sprzyja pozytywnemu nastawieniu wobec niej konsumentów. Artykuł omawia wyniki ankiety przeprowadzonej przez Instytut Spraw Publicznych i opublikowany w raporcie "Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu".
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--38
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124079

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.