PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 | 26--30
Tytuł artykułu

Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych - instrumenty polityki gospodarczej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Opracowanie powstało w ramach realizacji projektu badawczego Komitetu Badań Naukowych pt. Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych. Podjęto próbę odpowiedzi na pytania: jakie strategie firmy lokalne mogą realizować w obliczu ekspansji firm zagranicznych, jakie strategie realizują, a jakie powinny realizować? Zwrócono uwagę na postrzeganie polityki gospodarczej przez jej adresatów, czyli przedsiębiorstwa oraz na kwestię oczekiwań formułowanych pod adresem polityki gospodarczej przez firmy.
Rocznik
Numer
Strony
26--30
Opis fizyczny
Bibliografia
  • [1] GORYNIA M. [2000], Zachowania przedsiębiorstw w okresie transformacji. Mikroekonomia przejścia, Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
  • [2] Luka konkurencyjna na poziomie przedsiębiorstwa aprzy-stqpienie Polski do Unii Europejskiej [2002], M. GORYNIA (red.), Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124145

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.