PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1 | 49--54
Tytuł artykułu

Jak funkcjonują polskie sklepy internetowe

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Skuteczność dzisiejszych rozwiązań handlowych w internecie jest dość niska. Przedstawiono wyniki badań funkcjonalności, użyteczności i skuteczności polskich sklepów internetowych przeprowadzonych w 2004 roku przez agencje interaktywną Janmedia Interactiv. Celem tych badań było m.in. aby pokazać, jak ułatwia się klientom składanie zamówień, w jaki sposób zapobiega się porzucaniu przez nich tzw. koszyków.
Rocznik
Numer
Strony
49--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124207

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.