PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 7 | 80--83
Tytuł artykułu

Kryteria dobrej marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzenie nowej marki na rynek wiąże się z szeregiem działań badawczych, od których m.in. zależy to, jaką produkt ma nosić nazwę, jak wyglądać i jak "komunikować się" z potencjalnym klientem. Te pozornie błahe zagadnienia są niezwykle istotne, jeżeli bowiem konsument odczuje dysonans poznawczy pomiędzy tym, z czym markę kojarzył przed zakupem produktu, a tym co otrzymał - dla marketingu może okazać się to katastrofą.
Rocznik
Numer
Strony
80--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124665

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.