PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 | 23--26
Tytuł artykułu

Mobile innowacje w marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Co oznacza "marketing mobilny, jaki jest jego potencjał w Polsce, czym wyróżnia się na tle innych działań marketingowych, jakie stwarza szanse i zagrożenia, czy jest skuteczny i efektywny, jakie wzbudza reakcje u klientów - to zagadnienia poruszane przez autorkę niniejszego artykułu.
Rocznik
Numer
Strony
23--26
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000124987

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.