PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 7 | 57--59
Tytuł artykułu

Sponsoring - implikacje podatkowe

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Sponsoring najczęściej nie wiąże się z konkretnym produktem czy usługą. Jest to działanie w dużej mierze nakierowane na budowanie czy kreowanie wizerunku firmy, utrwalenie jej nazwy lub logo. Poruszono temat jakie są w tej sytuacji reperkusje podatkowe.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
57--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125048

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.