PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 10 | 41--43
Tytuł artykułu

Przede wszystkim jakość

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W praktyce bankowej coraz częściej jest wykorzystywana technika CRM, czyli Customer Relationship Management. Nasilająca się konkurencja ze strony instytucji zagranicznych i pozabankowych, nowe regulacje prawne, postęp technologiczny, a przede wszystkim rosnące wymagania klienta wymuszają konieczność zmiany tradycyjnego sposobu prowadzenia biznesu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125106

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.