PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 35 | 8--10
Tytuł artykułu

Centrum zysków

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każdy bank czy firma finansowa zdaje sobie sprawę z potrzeby posiadania call center. Jednak dla części z nich to nadal zło konieczne: dział, który kosztuje i niewiele wnosi do rozwoju firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
8--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125426

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.