PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 35 | 13--14
Tytuł artykułu

Niezadowoleni odchodzą

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Lepsze relacje z klientami, zapewnienie im szybkiej i skutecznej pomocy oraz możliwości wyboru sposobu komunikacji wpływa na poziom satysfakcji, który ma niemal bezpośrednie przełożenie na lojalność wobec firmy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13--14
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125439

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.