PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 12 (176) | 48
Tytuł artykułu

Trafiony@Klient.pl

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing e-mail najczęściej przybiera formę newslettera. Klient musi czuć, że go potrzebuje. E-mailing to jedno z najtańszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Ale absolutnie nie znaczy to, że wiadomości można wysyłać każdemu, kto znalazł się w naszej bazie danych - w przekonaniu że chybienie celu nie będzie kosztować. Punktem wyjścia do kampanii e-mailingowej jest oczywiście sensowna baza danych.
Rocznik
Numer
Strony
48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125516

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.