PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 15-16 (179-180) | 56--62
Tytuł artykułu

Bądź kreatywny

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Na naszych oczach powstaje nowy model korporacyjny, który za sprawą nacisku na kreatywność i innowacje może stać się nowym sposobem na osiąganie wzrostu. Coraz częściej najważniejszą umiejętnością jest kreatywność - kontrolowana przez prawą półkulę mózgu sfera, którą operatywne firmy wykorzystują do generowania wyższych przychodów. Nie liczy się już tylko matematyka i inne nauki ścisłe, a twórcze myślenie, wyobraźnia i przede wszystkim - innowacja. Największym wyzwaniem dla menedżerów będzie przestawienie się na nową filozofię działania. Istotna stanie się strategia projektowa i proces innowacyjny ukierunkowany na potrzeby klienta.
Rocznik
Strony
56--62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125685

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.