PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 18 (182) | 44--47
Tytuł artykułu

Rynek rośnie jak na drożdżach

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rynek public relations rozwija się dwa-trzy razy szybciej niż reklama. Jest to wynikiem dobrej koniunktury gospodarczej, ale także światowego trendu odchodzenia od reklamy na rzecz PR. Polski PR jest mocno skoncentrowany w Warszawie - poza stolicą siedziby nie ma żadna większa agencja. Pod względem rentowności polskie agencje pozostają w tyle nie tylko za europejskimi liderami, ale także krajami naszego regionu. Mimo to, dzięki coraz lepszej kondycji polskich firm usługi PR są coraz bardziej dostępne, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Rocznik
Numer
Strony
44--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125692

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.