PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 20 (184) | 26--28
Tytuł artykułu

Zostały tylko marka i długi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono kryzysową sytuację firmy Swarzędz SA. Nowy prezes musi zdobyć 34,5 mln zł. Jeśli się nie uda, firma ogłosi bankructwo. Jego plan jest prosty - firma pozbędzie się zbędnego majątku i zredukuje koszty oraz skoncentruje się na produkcji najbardziej rentownych linii. Kluczem do sukcesu ma jednak być zmiana modelu biznesowego - firma ma się zająć projektowaniem i sprzedażą. W artykule zamieszczono także analizę SWOT.
Rocznik
Numer
Strony
26--28
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000125710

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.