PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 6 | 29--30
Tytuł artykułu

Indeks optymizmu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono indeks PMI (Purchasing Manager's Indeks) i jego możliwe zastosowania. Może on znacznie poprawić jakość prognoz ekonomicznych, bazujących do tej pory głównie na indeksach biezących. Wielu ekonomistów i przedsiębiorców wciąż nie docenia praktycznego zastosowania indeksu PMI w poznawaniu natury procesów gospodarczych. Autorzy artykułu zachęcają do wykorzystywania wskaźnika PMI do analiz, podkreślając jego prostotę oraz fakt, że jest on publikowany każdego pierwszego dnia miesiąca, czyli dużo wcześniej niż wszystkie inne dane makroekonomiczne.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126494

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.