PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 8 | 60--63
Tytuł artykułu

Teledopieszczanie klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce zaczęły się pod koniec lat 90. Przedstawiono jakie zmiany nastąpiły w obsłudze klienta, w sposobie pozyskiwania nowych abonentów, sprzedaży usług, a także ich rozwój.
Rocznik
Numer
Strony
60--63
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Sznajder A., "Sztuka promocji", BUSINESS PRESS, Ltd., Warszawa 1993, s. 109.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126503

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.