PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 10 | 18--21
Tytuł artykułu

Postaw na markę

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ideę marki. Załączono wyniki badań przeprowadzonych przez firmę TNS OBOP na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka na temat: Co Polacy sądzą o marce? Jakie cznniki w ich świadomości wiążą się z marką? I jak często dokonują zakupów produktów markowych?
Rocznik
Numer
Strony
18--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126520

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.