PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 11 | 49--51
Tytuł artykułu

Informatyka w badaniach marketingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak nowoczesne technologie wpłynęły na proces badań marketingowych. Autor podkreśla iż metody komputerowe znacznie skracają terminy badań,, natomiast w wypadku obniżki kosztów możemy mówić o długookresowych oszczędniściach.
Rocznik
Numer
Strony
49--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126546

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.