PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 2 | 28--30
Tytuł artykułu

Pozyskiwanie wiedzy przez przedsiębiorstwa funkcjonujące na małopolskim rynku turystycznym

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera wyniki badań dotyczących konkurencyjności przedsiębiorstwa w obszarze zdolności do uczenia się małych i średnich przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku turystycznym, a także pozyskiwania wiedzy - stopnia korzystania ze szkoleń przez przedsiębiorstwa związane z turystyką. Badaniami ankietowymi objęto małe i średnie przedsiębiorstwa z województwa małopolskiego.
Rocznik
Numer
Strony
28--30
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. BATORSKI, Assessment of Conditions Supporting Creation of Knowledge in an Enterprise, {w: Knowledge Based Economy, praca zbiorowa pod red. W. GASPARSKIEGO i J. DĄBROWSKIEGO, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2003, s. 153-163.
  • J. BATORSKI, Organizacja efektywnie ucząca się, WSB, Dąbrowa Górnicza 2002, s. 60-73.
  • M. WALCZAK, O wynikach niektórych badań nad zarządzaniem wiedzą w przedsiębiorstwach, "Organizacja i Kierowanie" 2001, nr 2, s. 117.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126590

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.