PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 3 | 39--42
Tytuł artykułu

Informacyjne uwarunkowania podejmowania decyzji marketingowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono pojęcie informacji marketingowej oraz jej cechy składające się na poszukiwaną przez decydentów użyteczność. Zwrócono również uwagę na problemy związane z procesem jej gromadzenia i wykorzystania w praktyce marketingowej.
Rocznik
Numer
Strony
39--42
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • S. ALTER, Information Systems. A Management Perspective, Benjamin/Cummings Publishing Company, Menlo Park 1996, s. 30, 152-171.
  • Badania rynkowe i marketingowe, red. J. KRAMER, PWE, Warszawa 1994, s. 102.
  • E. DULINIEC, Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999 s. 15-16.
  • S. GORCZYŃSKI, Z informacją na bakier, IWZZ, Warszawa 1984, s. 20-43.
  • Informacyjne przeciążenie menedżerów, "Zarządzanie na Świecie" 1998, nr 7, s. 41-42.
  • J. KISIELNICKI, Systemy informatyczne w zarządzaniu, Infor, Warszawa 2002, s. 8.
  • E. KOLBUSZ, A. NOWAKOWSKI, Informacja w zarządzaniu, Wydawnictwo ZSB, Szczecin 1999, s. 38.
  • Z. MARTYNIAK, Przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny jakości informacji, "Zeszyty Naukowe AE w Krakowie", nr 534, Kraków 2000, s. 5-12.
  • J. OLEŃSKI, Ekonomika informacji, PWE, Warszawa 2003, s. 209-241.
  • P.D. OLSON, Choices for Innovation - Minded Corporations, "Journal of Business Srategy", styczeń-luty 1990, s. 42-46, za: A.F. STONER, R.E. FREEMAN, D.R. GILBERT, Kierowanie, PWE, Warszawa 1997, s. 589.
  • N.F. PIERCY, M. EVANS, Marketing Book, Butterworth Heinemann 1994, za: A. STYŚ, Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem - opcja marketingowa, "Zeszyty Naukowe AE we Wrocławiu", nr 861, Wrocław 2003, s. 260.
  • I.P. RUTKOWSKI, System informacji marketingowej - wartość i koszt informacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 444, Kraków 1994, s. 45-62.
  • B. STEFANOWICZ, Informacja jako zasób strategiczny, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw" 2004, nr 7.
  • A. STYŚ, Informacja w systemie badań marketingowych, "Zeszyty Naukowe AE we Wrocławiu", nr 1004, Wrocław 2003, s. 102.
  • System informacji strategicznej. Wywiad gospodarczy a konkurencyjność przedsiębiorstwa, red. R. BOROWIECKI i M. ROMANOWSKA, Difin, Warszawa 2001, s. 169-170.
  • Systemy informatyczne zarządzania, red. T. WIERZBICKI, PWE, Warszawa 1985, s. 40.
  • A.D. URSUŁ, Informacija, Nauka , Moskwa 1971, s. 190.
  • "Zarządzanie na Świecie" 1999, nr 10, s. 33-35.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126730

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.