Warianty tytułu
Net Readiness strategy in Internet Economy/e-Business
Języki publikacji
Abstrakty
Firmy internetowe powinny sięgają po nowoczesne metody badawcze, umożliwiające określenie charakteru proponowanego przedsięwzięcia sieciowego i możliwości realizacyjne. Dobrym narzędziem umożliwiającym ocenę pozycji firmy na rynku internetowym, jest strategia Net Readiness. Jednym z jej elementów jest e-biznesowa macierz wartości, umożliwiającą analizę proponowanych przedsięwzięć sieciowych.
Internet enterprises should apply modern research methods in order to determine the character of planned net undertaking, as well as implementation possibilities. Net-readiness seems to be a good tool for determination of the companies' position on the e-market. E-Business value matrix enabling analysis of potential net undertakings belongs to key elements of Net-Readiness strategy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
58--62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. A. Afuah, C.L. Tucci, Biznes internetowy, strategie i modele, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- 2. B. Gregor, M. Stawiszyński, e-Commerce, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002.
- 3. W. Szpringer, e-commerce, e-banking, wyzwania globalizacji, Difm, Warszawa 2002.
- 4. A. Hartman, J. Sifonis, J. Kador, e-biznes, strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Liber, Warszawa 2001.
- 5. http://www.netreadiness.com.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000126915